گلبرگ های زعفران به چه دردی می خورد

Wiki Article

این محصول صد در صد گیاهی و شامل قهوه سبز و سویا میباشد ، که دارای خواصی نظیر زیر است. این قرص کاملا مجوز دار بوده و جزء مهم ترین داروهای گیاهی برای لاغری سریع می باشد.

↑ «رئیس اتحادیه صنف عطاران:تهران هزار عطاری بدون مجوز دارد». سایت سلامت نیوز. دریافت‌شده در ۱۲ اسفند ۱۳۹۴.

به هیچ عنوان دارو را به یکباره قطع نکنید. در صورت تمایل به قطع، زیر نظر پزشک هر هفته یک چهارم از ان کم شود.

کوله خاس گیاهی مانند درختچه است که گل های کوچکی هم دارد، این گیاه که در ایران فقط یک گونه از آن به نام کوله خاس گرگانی پیدا می شود ضد التهابی قوی است و می تواند نارسایی های وریدی را کاهش دهد، افت ناگهانی فشارخون را کنترل می کند و در درمان بواسیر هم موثر است، البته مصرف زیاد آن عوارض خاص خود را دارد و برای افرادی که دیابت و کم خونی دارند هم مضر است.

بیشترین محصولی که از زعفران در سطح بسیار بالایی تولید می شود و گلبرگ زعفران اکثراً مورد استفاده قرار نگرفته و دور ریخته می شود گلبرگ آن می باشد .

سرخ ولیک اغلب به عنوان داروی ضد فشار خون مصرف می‌شود. گل و حتی شاخه‌های برگدار، یا خود برگ‌ها را به تنهایی یا همراه میوهٔ این گیاه جمع‌آوری می‌کنند.[۳۱]

خاصیت آرامش‌بخشی و خواب آور بودن بهار نارنج آنقدر مشهور است که احتمالا تاکنون زیاد شنیده‌اید. بهار نارنج بهترین و قویترین داروی گیاهی خواب آور می‌تواند باشد که به راحتی در دسترس بوده و می‌توان از آن بهره گرفت.

گیاهان تلخ مانند قنطوریون صغیر، گل سپاس (جنتیانا) و درمنه نیز مفید هستند.

یک راه سریع‌تر و ساده‌تر برای استفاده از گیاهان جهت بهبود خواب، استفاده از محصولات گیاهی موجود در داروخانه است که چند مورد از آنها را به شما معرفی می‌کنیم:

در این حالت داروهای گیاهی که سرشار از روتین و ویتامین ث هستند می‌توانند سودمند باشند. در این گروه نیز از سیر، سرخ ولیک (گل و برگ‌هایشان)، عرق گل سرخ، تلخ بیان ژاپنی (سوفورا) و دارواش می‌توان نام برد.

پس قرص گیاهی فلوردو یک داروی گیاهی برای لاغری سریع به حساب می آید.

روزانه ۱ تا ۲ قرص بعد از غذا همراه با یک لیوان آب میل شود

خیر این گیاهان می توانند طبع های مختلف داشته باشند و در همه طبع ها وجود دارند.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت مربوط به آقای محمود شیخ جامی است.

Report this wiki page